A vitamin-kiegészítők nem javíthatják a szív egészségét


egészségügyi magas vérnyomás gyógyszer

Indul a grillszezon, de csak óvatosan a sütögetéssel A torontói St. Az elemzés során a csapat arra jutott, hogy a multivitaminok, a D-vitamin, a kalcium és a C-vitamin, azaz a leggyakrabban használt étrend-kiegészítők szedésének semmilyen pozitív hatása sincs, ugyanakkor a szív- és érrendszeri betegségek, a szívroham, az agyvérzés és az idő előtti elhalálozás kockázatát sem növelik.

Meglepődve állapítottuk meg, hogy milyen kevés pozitív hatásuk van az emberek által fogyasztott legnépszerűbb étrend-kiegészítőknek.

A D-vitamin - Beszélgetés Szabó Gál Bencével

Felülvizsgálatunk azt találta, hogy nem káros, ha multivitaminokat, D-vitamint, kalciumot vagy C-vitamint szedünk, de látszólag semmilyen haszna nincs — nyilatkozta David Jenkins, az új tanulmány vezető szerzője. A kutatók megállapítottak, hogy egyedül a folsav, illetve a folsavval kombinált B-vitaminok csökkenthetik a szív- és érrendszeri betegségek és az agyvérzés kialakulásának esélyét.

magas vérnyomás a drasztikus fogyástól

Jenkins szerint az embereknek tudniuk kell, hogy milyen étrend-kiegészítőket fogyasztanak. Emellett figyelniük kell arra is, hogy kimondottan az egészségügyi szakemberek által megállapított vitamin- vagy ásványianyag-hiány pótlására szolgáló készítményeket szedjék.

szív egészsége Andrew Weil

Étrend-kiegészítők: a természetes vagy a szintetikus a jobb? A molekula ugyanaz: akár növényben, akár laborban születik.

Világszerte a halálesetek csaknem egyharmadát a szívbetegség okozza. Egyes élelmiszerek befolyásolhatják a vérnyomást, a triglicerideket, a koleszterinszintet és a gyulladásokat, melyek mind a szívbetegség tényezői.

Az almát viszont nem lehet kapszulába zárni. A kutatócsoport által felülvizsgált adatok az A, B1, B2, B3 niacinB6, B9 folsavC, D és E vitaminokra, valamint a béta-karotinra, kalciumra, vasra, cinkre, magnéziumra és szelénre vonatkoztak.

A multivitaminok közt olyan étrend-kiegészítőket tanulmányoztak, amelyek a legtöbb vitamint és ásványi anyagot, nem pedig néhány kiválasztottat tartalmaztak.

szívegészségügyi tanácsok autista felnőtteknek

A folsavon kívül, amely csökkentheti a stroke és a szívbetegségek kockázatát, a leghatásosabb, ha az ember egészséges étrendet követ, hogy feltöltődjön vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Mostanáig egyetlen étrend-kiegészítőkről készült kutatás sem bizonyította, hogy nincs jobb, mint a kevésbé feldolgozott élelmiszerek, köztük zöldségek, gyümölcsök és magvak fogyasztása — tette hozzá Jenkins.

tornaterem gyakorlatok magas vérnyomás ellen