Gaples Szívegészségügyi Intézet, Az útifűmaghéj 5 csodálatos egészségügyi hatása - MYPROTEIN™


Az útifűmaghéj használata, veszélyei és mellékhatásai Mi az útifűmaghéj? Az útifűmaghéj egy olyan formája a rostnak, mely az ázsiai plantago növénynemzetségbe tartozó útifű maghéjából származik.

Sajnáljuk, éppen munkálatokat végzünk a webhelyen

A héjak porrá őrölhetők, és az oldható rostok gazdag forrásává válhatnak. Az emésztőrendszeren belül az oldható rostok elnyelik a vizet, így lelassítják az emésztést és az ételeidben megtalálható különböző tápanyagok felszívódását. Míg az útifüvet klinikailag hashajtóként használják, számos más, egészségre vonatkozó előnyöket is tartalmaz, amelyek magukba foglalják a rövid és hosszú távú glükózkontrollt, a fogyást, a szív- és érrendszeri egészség javulását, valamint a emésztőrendszeri problémák, például az IBS és a székrekedés csökkentését.

Kosárba teszem Mindkettő következménye lehet a sportolás közben vagy közvetlenül utána kialakuló hirtelen szívhalál ritmuszavar. Vagy a szívizom gyulladásból tartós szívelégtelenség alakul ki, ami elég nagy mortalitással bíró betegség.

Továbbá, az útifű gluténmentes, így alkalmas a cöliákiás betegek számára. Az útifűmaghéj hatása és előnyei 1.

Glükózkontroll A vércukorszint ellenőrzése elengedhetetlen a jó egészség szempontjából, mivel az ingadozó vércukorszint figyelmeztető jele a 2-es típusú cukorbetegségnek és más anyagcsere-rendellenességeknek, mint például a magas vérnyomás és a szívkoszorúér betegség.

Kimutatták, hogy az útifűmaghéj hozzáadása az étrendhez az étkezés után szabályozza a vércukorszint kilengéseit, csökkentve a felszívódó szénhidrát mennyiségét.

Gaples Szívegészségügyi Intézet

Ezenkívül az útifűmaghéj segíti a hosszú távon glükózkontrollt javítani. Ez a folyamat magában foglalja a bélben lévő epesavakhoz kötődő útifüvet, és megakadályozza azok újbóli felszívódását.

Fogyás Az étkezés utáni éhségérzet nagyon is gyakori a diétázás során, és egy pillanat alatt teljesen szétrombolhatja a jól felépített programot. Míg a tartósan negatív energiaegyensúly hosszabb ideig kevesebb kalória fogyasztása, mint amihez a szervezet hozzászokott a fogyás szempontjából alapvető fontosságú, az útifűmaghéj magas rosttartalma kiváló eszköz lehet a súlycsökkentő eszköztáradban, mivel bebizonyosodott, hogy fogyasztása segít az étel emésztését lassítani a gyomorban, és az étkezés után fokozza a teltségérzetet.

Bár ez önmagában is lenyűgöző, ezek a tanulmányok tartós, progresszív testsúlycsökkenést mutatnak az idő múlásával, és a program későbbi hónapjaiban sem nyertek vissza súlyt.

Gaples Szívegészségügyi Intézet

A napi teáskanál útifűmaghéj hozzáadásával gyorsan és hatékonyan orvosolhatod rosthiányod. Elősegíti a természetes bélmozgást Az egészséges bélfunkció elengedhetetlen az optimális egészséghez és a gyomor-bélrendszeri problémák elkerüléséhez, mint például a székrekedés és az azt követő aranyér.

  • Gazdaság Ez a szekció további hivatkozásokra van szüksége a következőhöz: igazolás.
  • А где Эпонина.

Ezek nemcsak károsak az egészségünkre, hanem hatással lehetnek teljesítményünkre, vagy teljes mértékben lehetetlenné tehetik az edzést. Ebből a célból kimutatták, hogy az útifűmaghéj egyértelmű hashajtó hatást fejt ki, és javítja a bélmozgás rendszerességét, továbbá erősen ajánlott krónikus székrekedésben szenvedőknek.

Továbbá, az útifű kiegészítők fogyasztása nagyon hatásosnak bizonyult az irritábilis bél szindróma IBS 11 tünetének enyhítésére, továbbá gluténmentes is, így alkalmas a cöliákiában szenvedők számára.

Az útifűmaghéj 5 csodálatos egészségügyi hatása

Az útifűmaghéj használata és veszélyei Bár nincs általános konszenzus az optimális adagolással kapcsolatban, a kedvező hatások többsége 3,g ml vízzel keverve naponta egy-két alkalommal történik étkezés előtt.

Azt tanácsoljuk, hogy ha nagyobb mennyiségű útifüvet fogyasztasz, a víz mennyiségét is Gaples Szívegészségügyi Intézet. Valamint az útifűmaghéj víz nélkül történő fogyasztása nem ajánlott, mivel a szájban nyálelszíváshoz és későbbi fulladáshoz vezethet! Az útifűmaghéj adagolása és mellékhatásai Javasoljuk, hogy kisebb mennyiségű útifűmaghéjjal kezdj, és az első héten naponta egyszer 3,5 g-ot fogyassz, majd a második héten naponta kétszeri fogyasztásra növeld.

Hastalık stock vektorképek

Magas vérnyomás és küzdelem azért van, mivel ha túl hamar túl sokat fogyasztasz, puffadást, kellemetlen érzést és Gaples Szívegészségügyi Intézet eredményezhet.

Tanulság Az útifűmaghéj az oldható rostok jelentős forrása, és számos egészségügyi előnyt jelent, a súlyvesztéstől a szív- és érrendszeri és az emésztőrendszer egészségének javulásáig. Tehát céltól függetlenül, az útifűmaghéj olcsó és hatékony módot kínál az egészséges táplálkozás és az aktív életmód támogatására.

Cikkeink kizárólag információs és tanulási célokra szabad felhasználni, és nem vehetőek orvosi tanácsnak.

Gaples Szívegészségügyi Intézet

Ha kétségei vannak konzultáljon egészségügyi szakemberrel, mielőtt étrend-kiegészítőket használna, vagy jelentős változásokat vezetne be étkezési szokásaiban. Felhasznált források.

Gaples Szívegészségügyi Intézet