Élelmiszerek glikémiás indexe a szív egészségéért. Please wait while your request is being verified...


Milyen gyümölcsök fogyasztása ajánlott a cukorbetegeknek?

Tihanyi László Milyen egészségre gyakorolt pozitív hatásait ismerjük a kókuszdiónak? A kókuszkészítményeket rendszeresen fogyasztók azt tapasztalták, hogy hosszabb időt képesek eltölteni az étkezések között anélkül, hogy lecsökkenne a vércukorszintjük.

  1. Kókusszal a kiváló egészségért | Immunrendszer erősítés | dr. Tihanyi
  2. Rólunk | Vitál Konyha Katus Attilával
  3. A szervezet energiaháztartása A pozitív energiamérleg elhízás Túlzott szénhidrát bevitel Túlzott zsír bevitel Túlzott fehérje bevitel A negatív energiamérleg éhezés A glikogén raktárak kiürülése A fehérjék lebontása Az anyagcsere lelassulása A szervezet energiaegyensúlya A bevitt energia A leadott energia Az energia igény kiszámítása A testtömeg index Body Mass Index, BMI Tápanyagok Szénhidrátok Monoszacharidok Diszacharidok Poliszacharidok A cukrok és cukorpótlók egészségre gyakorolt hatásai A keményítők és élelmi rostok egészségre gyakorolt hatásai Szénhidrát források A glikémiás index Zsírok Trigliceridek Foszfolipidek Szterolok Lipidek egészségre gyakorolt hatásai Fehérjék A fehérjék szerkezete A fehérjék funkciói Fehérjék egészségre gyakorolt hatásai Táplálékok fehérjetartalma 5 2.
  4. A banán magas glikémiás? (+3 egészségügyi tény)

Ezek nagyban különböznek a rövid és közepes láncúaktól, amelyek nincsenek negatív hatással a koleszterinszintre és segítik csökkenteni az érelmeszesedés kockázatát, valamint védenek a szívbetegségek ellen. Tanulmányok bizonyítják, hogy azon országokban, ahol a kókusz a legjelentősebb élelmiszerek közé tartozik, mint Polinézia és Sri Lanka, a lakosság nem rendelkezik magas koleszterinnel vagy szenved szívbetegségekben.

  • Szent szív egyetemi egészségügyi klinika
  • Magas vérnyomás nyomásszint
  • Komplex vitaminok a szív egészségéért

Más zsírokkal ellentétben, a kókusz azért is különlegesnek mondható, mivel nagy mennyiségben tartalmaz laurinsavat, az anyatej egyik fontos összetevőjét. Mivel a szervezet nem képes megemészteni a kókuszban lévő rostokat, így fogyasztása nem jár kalória bevitellel és nincs hatással a vércukorszintre sem.

magas vérnyomás és a szeretet hajdina diéta magas vérnyomás ellen

A glikémiás index az élelmiszerekben lévő szénhidrátok vércukorszint emelésének sebességét méri. A kókuszrostok lassítják a glükóz kibocsátást, így a szervezetnek kevesebb inzulinra van szüksége a glükóz hasznosításához és annak a sejtekbe szállításához, ahol energiává alakul át.

A kókusz továbbá segít csökkenteni a hasnyálmirigy és az enzimrendszerek igénybevételét, ezzel csökkentve a cukorbetegség kockázatát. A mézzel GI és a cukorral GI ellentétben a kókusz alacsony glikémiás indexszel rendelkezik, mindössze 35 GI. A kókuszban található egészséges zsír lelassítja a vércukorszint emelkedését és lecsökkenti a hipoglikémiás sóvárgást.

Továbbá elősegíti a pajzsmirigy egészséges működését és enyhíti a krónikus fáradtság tüneteit.

torna magas vérnyomásért a nyaki osteochondrosisból Az olívaolaj jót tesz a szív egészségének

A kókusz kedvező hatással van a teljes immunrendszer működésére. Tetszett a cikkünk?

vese kezelése magas vérnyomás elleni népi gyógymódokkal homeopátiás gyógyszer magas vérnyomásra

Ajánlja ismerőseinek!